QA vs Klient

  • Praca w grupie nad publicznie dostępną aplikacją,
  • rozwiązywanie problemów jakościowych,
  • testy eksploracyjne,
  • wykorzystywanie różnych narzędzi w praktyce,
  • zrozumienie biznesu,
  • rozmowa z klientem i obrona podjętych decyzji,
  • symulacja chaosu czy cięcia budżetów w projekcie.

To tylko kilka elementów nietypowego podejścia do praktyki. Podczas warsztatów, intensywnie pracujemy w godzinach 18:00 – 22:30.

Czy te problemy brzmią znajomo?

  • Chaos w nauce

    Uczysz się z wielu materiałów, ale nie wiesz co tak naprawdę liczy się w pracy zawodowej

  • Brak praktyki, ćwiczeń, zadań

    Korzystasz z różnych źródeł, kursów, artykułów, książek, ale wciąż brakuje Ci praktyki

  • Niska samoocena i brak pewności siebie

    Brak potwierdzenia, niepewność materiałów i znikome sukcesy utwierdzają Cię w przekonaniu o niskiej samoocenie, odbierając odwagę by zrobić krok do przodu

  • Brak doświadczenia

    Chodzisz na rozmowy rekrutacyjne i wydaje Ci się, że wiesz o czym mówisz, a jednak brakuje tego komercyjnego spojrzenia od środka IT

Co poznasz podczas tych warsztatów?

Praca w grupie

Podczas warsztatów dzielimy się na małe grupy i pracujemy w takim zespole. Każda grupa odzwierciedla zespół i wszyscy pracują nad tym samym projektem

Praca z biznesowym klientem

Ja wcielam się w klienta i podaję kilka wymagań biznesowych. Każda grupa indywidualnie musi podjąć się odpowiednich działań, wyestymować pracę i przeanalizować projekt pod kątem jakości

Wspólna analiza

Gdy deadline nastąpi, spotykamy się wszyscy w jednej sali i wspólnie (grupa po grupie) analizujemy projekt, pokazujemy jak podeszliśmy do rozwiązania problemów, z jakich narzędzi czy technik skorzystaliśmy oraz oceniamy czy było warto

Klienckie przeszkadzajki

Każdy projekt w pracy komercyjnej ma swoje różne przeszkody. I wiele tych przeszkód tutaj się pojawi. Będzie symulacja niezdecydowanego klienta, cięcia budżetu, pracy „na wczoraj” czy ogromu wymagań od nietechnicznego klienta. Podołasz im wszystkim w praktycznym boju?

Zobacz opinie uczestników poprzednich edycji

Co się najbardziej podobało?

Jakie korzyści dały warsztaty?

Ze wszystkich dotychczasowych opinii, warsztaty otrzymały ocenę 4.6/5! 🌟

QA vs Klient - warsztaty

100 PLN
  • ~4,5 godziny praktycznych ćwiczeń
  • Nauka pracy w grupie
  • Zrozumienie klienta oraz biznesu
  • Innowacyjne podejście do nauki i praktyki
  • Możliwość poznania fajnych ludzi
  • Wszystkie elementy warsztatów są oparte na realnym świecie komercyjnym
  • Dostęp do grupy na Discord

Termin najbliższych warsztatów: 25 stycznia, 18:00 - 22:30. Limit osób: 10.

Kim jest Twój instruktor?

Branża Quality Assurance inspiruje, ciekawi i nierzadko również zaskakuje mnie już od kilku lat. Miałem do czynienia z wieloma naprawdę ciekawymi projektami – od banków, przez serwisy aukcyjne, rozbudowane dashboardy po portale informacyjne. Były portale z Bliskiego Wschodu, były wizytówki dla mieszkańców Królestwa Arabii Saudyjskiej, były projekty monitorujące fundusze emerytalne w UK czy platformy dla dealerów samochodowych w USA. I całe to wieloletnie doświadczenie przekazuję teraz Tobie w jednym, kompleksowym szkoleniu.

Nie jestem również przypadkową osobą z sieci – realizuję webinary dla firm, udzielam się na największych konferencjach branżowych w Polsce (The Hack Summit, WDI) i skutecznie pomagam innym w procesie zmiany pracy. To szkolenie jest wisienką na torcie, całością zebraną w jedno miejsce. To lata pracy przełożone w ugruntowany i sprawdzony przez dziesiątki kursantów proces.